املاک نخیل


استاد گیچین فوناکوشیآنچه در مورد یادگیری هنر رزمی کاراته اهمیت داره فقط تمرین کردن مهارت‌های آن نیست بلکه درک اندیشه پنهان در هر یک از این مهارت‌هاست. از نظر استاد گی‌چین فوناکوشی شش اصل مهم در تمرین کاراته وجود دارد که اگر شخص این شش اصل را در نظر بگیرد و به آنها عمل کند در هنر رزمی کاراته به سرعت پیشرفت می‌کند و به درجه استادی در این هنر رزمی خواهد رسید. این شش اصل اساس هنر رزمی کاراته است.

اصل اول – جدیّت در تمرین

برای جدی تمرین کردن باید همیشه حریف را در ذهن تجسم کرد. شخص باید در هر حالت، نشسته، ایستاده و در حالت اجرای حرکات مختلف حریف را در مقابل خودش تصور کند و این را در نظر بگیرد که در صورت اشتباه کردن بازنده خواهد بود. اما اگر شخصی فقط به تمرین کردن بپردازد، آن چیزی را که جوهری وجودی کاراته است فرا نخواهد گرفت.

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 1 آذر 1394برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,تمرین,کاراته,,ساعت18:19توسط گورکانی | |

ماکی‌وارا تخته‌ای است که برای تمرین ضربه زدن از آن استفاده می‌گردد که موجب محکم ساختن دست‌ها و تقویت مچ‌ها می‌شود. ماکی‌وارا از یک تخته صاف و راست تشکیل شده که قسمت بالای آن، برای ضربه زدن می‌باشد. طول تقریبی تخته از دو تا دو و نیم متر می‌باشد و پهنای آن پانزده سانتیمتر است. بطور سنتی سطح قسمتی که ضربه به آن نواخته می‌شود از یک دسته حصیر یا پوشال تشکیل می‌شد که آنرا با یک طناب بطور محکم در قسمت سر تخته می‌بستند. هم اکنون از لاستیک، اسفنج، برزنت یا چرم نیز بطور گسترده‌ای برای آن قسمت نیز استفاده می‌گردد. هر چیزی که از آسیب‌دیدگی استخوان دست جلوگیری کند می‌تواند در ماکی‌وارا مورد استفاده قرار گیرد.(ماکی‌وارا در لغت به معنای هدف "سیبل" می‌باشد)

ا


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 1 آذر 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,ماکی‌وارا,ضربه,بدنسازی,ساعت18:7توسط گورکانی | |

هر کسی که نمایشی از کاراته را تا بحال دیده باشد می‌داند که اساتید کاراته همواره در موقع نواختن ضربات دست و یا پا، فریاد بسیار بلندی می‌کشند، برخی می‌گویند که آنها جیغ می‌کشند اما نام آن فریاد کیای است.

بسیاری از آسیایی‌ها معتقدند که نیرویی میان تمام اشیا جریان دارد که آنها را وادار به حرکت و تغییر می‌کند. در زبان ژاپنی به این نیرو کی می‌گویند. بطور مثال آب و هوا که دائما در حال تغییر است تِـن‌کی (کی آسمانی) نامیده می‌شود.

مردم عادی نیز نیروی کی دارند هرچند در اکثر اوقات حتی از آن نیز مطلع نیستند. شما ممکن است در عین حال تجربه خستگی در یک دقیقه و سرشار از انرژی بودن را در دقایق بعدی را داشته باشید آن هم فقط به دلیل چیزی مانند دعوتی غیرمنتظره به یک میهمانی یا به پایان رسیدن پروژه (تحقیق) پایان ترم دانشگاهی. زمانی که مردم خیلی می‌ترسند یا بسیار عصبانی و هیجان‌زده هستند، متوجه می‌شوند که نیرومندتر از هر زمانی در گذشته شده‌اند. بعضی از آسیایی‌ها این موضوع را با گفتن اینکه در چنین موقعیت‌هایی، مردم بطور حسّی بر کی خود با شیوه‌ای درست تمرکز کرده‌اند تا انرژی باورنکردنی خود را دریافت کنند. تعدادی از اساتید هنرهای رزمی معتقدند که با تمرین شخص می‌تواند فرا گیرد که کی خود را کنترل کند تا انرژی را هر زمانی که بخواهد به خود انتقال دهد. بخشی از این یادگیری، فریاد کشیدن است. کیای (فریاد) به معنای کار کردن با نیروی کی یا هماهنگی نمودن با کی است.


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 1 آذر 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,کیای, فریاد,ساعت17:57توسط گورکانی | |

آیا از ضربه خوردن می‌ترسید؟

اگر جواب شما منفی است، احتمالاً یا غلّو می‌کنید یا معنی شجاعت را با حماقت اشتباه گرفته‌اید. همه‌ی ما از ضربه خوردن و آسیب‌دیدن می‌ترسیم. در واقع این عکس‌العمل طبیعی بدن ما است. البته منظور از ترس آن جنبه منفی که معمولاً در ذهن داریم، نیست.

شاید بتوان با کمی واقع‌بینی ترس را با قدرت عکس‌العمل مترادف دانست. یعنی بدن ما به محض برخورد با یک عامل ناشناخته یا تهدیدآمیز بلافاصله مقداری انرژی آزاد می‌کند، حال اگر ما برای مقابله با آن عامل خاص تعریفی داشته باشیم انرژی آزاد شده صرف انجام عمل مذکور می‌گردد (عکس‌العمل بدن – حالت مثبت). در غیر اینصورت این انرژی خود را به صورتهای مختلف مثل فریاد کشیدن آزاد می‌کند (ترس – حالت منفی).

در هنگام کومیته شما باید برای بدن خود در مواجه با اجرای یک تکنیک تهاجمی توسط حریف یک تعریف ارائه کنید. در غیر این صورت انرژی که بدن شما در واکنش به اجرای ضربه‌ی حریف و قرار گرفتن در حالتی خطرناک آزاد می‌کند با حالاتی چون دستپاچگی، ترس و در نهایت خارج شدن کنترل مبارزه از دست شما به هدر خواهد رفت. جایگزین مناسب و در واقع همان تعریفی که ما باید به بدن ارائه کنیم، همان تکنیک‌های دفاعی هستند. این کار را می‌توان با روشهای مختلف تمرینی انجام داد که در اینجا به یک نمونه‌ی ساده‌ی آن اشاره می‌کنیم:


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 1 آذر 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,ضربه,کومیته,ترس,ساعت17:47توسط گورکانی | |

آیا برای تمرین کاراته پیر شده‌اید؟

آیا به تازگی سؤال بالا را شنیده‌اید؟ شاید نگاهی به آینه انداخته باشید و همین سؤال را از خود پرسیده باشید. خُب، جواب این سؤال یک نه بلند است.

کاراته‌کا با افزایش سن بهتر می‌شود. شاید شما به چابکی یا انعطاف‌پذیری هنرجویان جوانتر نباشید و از آسیب‌های که ممکن است در طول تمرینات ببینید زود بهبود نیابید و یا دردهای جدیدی که در سنین جوانی به سرعت از آنها خلاص می‌شدید شما را اذیت کنند، اما این موارد با در نظر گرفتن مزایای همراه با افزایش سن، موانع بسیار کوچکی هستند. این مزایا عبارتند از: عقل و خرد برای درک بهتر در اجرای تکنیک‌ها، کاتا و تاکتیک‌های مبارزه، مشاور هنرجویان جوانتر بودن، کشف خود از درون و ... . اینها همان چیزهایی است که هنرهای رزمی بعد از چهل سالگی راجع به آن بحث می‌کند؛ سفر به خویشتن، کشف بیکرانی فکر و جسم، شرح شادی درونی و عقل و خرد.

پیر شدن یک فرآیند اجتناب‌ناپذیر است. سرعت این جریان در افراد مختلف متفاوت است. شما نمی‌توانید آن را متوقف کنید فقط می‌توانید آن را به تأخیر بیندازید. این مقاله به شرح روش‌هایی می‌پردازد که به وسیله آنها می‌توانید سرعت خود را در هنرهای رزمی حفظ کرده یا بهبود بخشید.

دستورالعمل‌هایی که در اینجا آمده خصوصاً برای کاراته‌کاهای مسن است اما برای همه رزمی‌کاران در هر سنی با ارزش و سودمند می‌باشد.


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 1 آذر 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,سن,سرعت,بالا,پیر,ساعت17:30توسط گورکانی | |

فیلمی از تمرینات رافائل آقایف امیدوارم استفاده کنید

http://s2.picofile.com/file/7590677739/Untitled.jpg

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کاتا,کومیته, تمرین,رافایل آقایف,,ساعت6:52توسط گورکانی | |

بهترین برنامه غذایی مناسب در تمرین ورزشی صبح و ظهر و عصربرای هر ورزشکار چیست؟

مسابقاتی که صبح برگزار میشوند :

به هنگام آماده شدن برای یک مسابقه در صبح ، شب قبل از مسابقه غذای کاملی را که سرشار از کربوهیدراتهاست مصرف نمایید.با خوردن یک میان وعده پر کربوهیدرات به هنگام خواب غذای شب را تکمیل نمایید.صبحها به قدری زود بیدار شوید تا بتوانید یک صبحانه یا میان وعده سبک مصرف کنید. بسته به زمانی که قبل از مسابقه فرصت دارید،می توانید مقداری پروتئین و چربی در غذای خود بگنجانید.به عنوان مثال یک تکواندو کار برای مسابقه ۱۰ صبح درلیگ آماده میشود می تواند یک کاسه محتوی غلات ، یک لیوان آبمیوه و موز(که حدوداً ۴۰۰-۳۰۰ کالری را تأمین میکند)را در ساعت ۷/۳۰ یا ۸ صبح بخورد.

مسابقاتی که بعد از ظهر برگزار میشوند :

یک صبحانه مفصل بخورید(به عنوان مثال کلوچه ، میوه ، شیر یا ماست که حدوداً۷۰۰ کالری دارد.) بسته به زمان مسابقه ناهار ممکن است عبارت از یک میان وعده سبک حاوی ۳۰۰ کالری(به عنوان مثال یک قطعه نان و یک تکه میوه و یا یک غذای با حجم متوسط شامل پروتئین و چربی و به میزان۷۰۰-۵۰۰ کالری باشد(مثال یک ساندویچ ، میوه و چوب شور) .

مسابقاتی که عصر برگزار میشوند :

قبل از مسابقه عصر، یک صبحانه و ناهار مفصل سپس یک میان وعده پر کربوهیدرات سبک دو ساعت قبل از رقابت مصرف کنید.خوردن شام را به پایان مسابقه موکول نمایید. مسابقاتی که یک روز کامل طول میکشد ، مثل مسابقات رشته های رزمی ، کاراته و کشتی ورزشکاران از صبح روز مسابقه تا بعد ازظهر در صورت فینالیست شدن در حال صرف انرژی هستند…در این موارد ورزشکاران بعد از یک دوره تمرینات سخت وفشرده وصرف انرژی بسیار بایستی برای ریکاوری وپر شدن ذخایر گلیکوژن کبد وعضلات در هفته آخرتمرینات از شدت آن کاسته و با مصرف پروتین وکربوهیدرات فراوان در صدد احیای قوای بدنی خویش باشند …

+نوشته شده در پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,برنامه غذایی مسابقات ,ساعت20:45توسط گورکانی | |

وظيفه يك كاراته كا در كنار يادگيري تكنيك ها و كاتاها، فراگرفتن و صحيح تلفظ كردن لغات و اصطلاحات مربوطه مي باشد. لذابر آن شديم كه در كنار هر لغت طرز صحيح تلفظ آن را با استفاده ازحروف لاتين براي شما بياوريم. اين مجموعه حاوي بيش از 400 لغت و اصطلاح مي باشد كه اميد است كمكي باشد براي آشنايي، تلفظ صحيح و يادگيري فرهنگ واژه گان كاراته باشد.


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,لغت,اصطلاحات,فرهنگ لغت,ساعت18:24توسط گورکانی | |

اکثر ورزشهای رزمی با وا‍ژه رقص پا (جابجایی پا در مبارزه) آشنایی دارند زیرا جابجایی پاها در اجرای سرعتی و قدرتی تکنیکها بسیار موثر و  مفید میباشد.

ما در این مقاله بطور مختصر به بحث و برسی در خصوص اهمیت و نوع رقص پا در کاراته میپردازیم .

یکی از مراحل تمرینی و یادگیری در کاراته ، آموزش و اجرای رقص پای صحیح است . درست است که رقص پا ، تکنیک و یا تاکتیک نیست ولی یکی از الزامات مبارزه ای میباشد که در موثر بودن تکنیک و تاکتیک به حریف نقش کلیدی ایفا میکند، که برای اجرای یک مبارزه فنی و زیبا میبایست از آن بهره جست .

یک رقص پای صحیح در سرعت و قدرت انتقال ضربه ها ، دفاع ها و اجرای بموقع تکنیک و تاکتیک بسیار موثر میباشد.


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,رقص پا,ساعت18:47توسط گورکانی | |

 علاوه بر مهارت و دقت ، سرعت نقش بسیار کلیدی و مهمی در ورزشهای رزمی دارد . این مثال کافیست که شما در نظر داشته باشید در مبارزه ای دو مبارز هم رده روبروی هم قرار میگیرند و علیرغم اینکه هر دو استراتژی مبارزه و توانایی مبارزه نزدیکی دارند آن شخصی نهایتا پیروز میدان است که علیرغم اجرای اصولی تکنیک سرعت بالاتری داشته باشد.

با فراگیری و تمرین ۷ مرحله  سرعت در هنرهای رزمی، فواید تمرینات افزایش یافته و مهارت‌های ما در رقابت و دفاع شخصی بهبود می‌یابد. برای موفقیت در یک رقابت و یا اجراء به موقع دفاع شخصی، سرعت حائز اهمیت است. تنها فرق بین بردن یا باختن در یک برخورد فیزیکی، بیش از هر چیز دیگر، عکس‌العمل سریع می‌باشد.

بهترین روش قطعی برای دستیابی به کلیدهای سرعت در هنرهای رزمی، سیستم آموزشی حلقه سرعت Speed Loop است. سیستم آموزشی دور سرعت برای مجزا کردن، تغییر دادن، به حداکثر رساندن، و هماهنگ کردن ۷ ویژگی سرعت به‌شرح ذیل در هنرهای رزمی طراحی شده است:


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,سرعت مسابقه,,ساعت18:41توسط گورکانی | |

 تبديل مي‌شود و هيچ مرز مشخصي بين بدن و ذهن وجود ندارد. واكنش ما به دنيا پاسخي است كه با تمام شخصيت و وجودمان به عوامل بيروني مي‌دهيم. در اين حالت اگر پاسخ نامناسبي به عوامل بيروني بدهيم نمي‌توانيم مشخص كنيم كه اين پاسخ مربوط به كدام بخش بوده است. ما با ذهن و بدن هردو به اين عامل واكنش نشان داده‌ايم. آن چيزي كه به عنوان شخص يا فرد ناميده مي‌شود تركيبي از ذهن و بدن است.

ذهن از عملكردش جدايي ناپذير است. عملكردي كه همان ويريتي نام گرفته است. روشي كه ما به عوامل بيروني واكنش نشان مي‌دهيم. ما به دنياي بيرون با همه وجودمان واكنش نشان مي‌دهيم.

اين واكنش ويريتي مركزي يا عملكرد رواني ماست. ويريتي‌ روشي است كه فرد از طريق آن دنيا را مشاهده مي‌كند يا چيزها را تعبير و تفسير مي‌كند. دو نوع ويريتي وجود دارد، نوع رنج‌آور و نوع بدون رنج. نگاه كردن و ديدن، ويريتي بدون رنج است ؛ تفسير و تعبير، ويريتي دردآور است. وقتي كه يك چيز با ارزش مثل طلا، نقره يا پول نقد در جلوي مردم قرار بگيرد همه مردم به يك شكل به آن نگاه خواهند كرد و همه مي‌دانند كه آن چيز با ارزشي است. اين يك درك و دريافت عمومي است و اين يك ويريتي بدون رنج است اما ويريتي درد آور هنگامي است كه كسي بخواهد درست يا غلط مالك آن چيز با ارزش شود. مشاهده يا ديدن هر چيزي يك ويريتي بدون رنج است، اما هر حسي مانند مالك بودن ، احترام گذاشتن ، عشق ورزيدن ،تنفر داشتن و غيره ويريتي‌هاي دردناك هستند. در واقع اين ذهن است كه يك ويريتي بدون رنج را با تعبيير و تفسير به يك ويريتي درد آور تبديل مي‌كند.

 

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,یوگا,روانشناسی,ساعت18:34توسط گورکانی | |

MAE-GUERI-KEKOMI
Patada frontal con cadera
MAWASHI-GUERI
Patada circular
 

ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,ضربه,پا,ضربات پا,ساعت9:6توسط گورکانی | |

OI-TSUKI 
Puñetazo con el puño de la pierna adelantada
GYAKO-TSUKI
Puñetazo con el puño de la pierna atrasada

ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,ضربه,دست,قسمت های دست,ساعت9:18توسط گورکانی | |

 

GEDAN-BARAI (GEDAN-UKE)
Parada baja (barrido hacia abajo)

AGE-UKE
Parada ascendente

AGE-UKE-FUMIKOMI
Parada ascendente profunda


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,دفاع,ضربه,دست,ساعت9:14توسط گورکانی | |



آنچه در مورد یادگیری هنر رزمی کاراته اهمیت دارد فقط تمرین کردن مهارت‌های آن نیست بلکه درک اندیشه پنهان در هر یک از این مهارت‌هاست. از نظر استاد گی‌چین فوناکوشی شش اصل مهم در تمرین کاراته وجود دارد که اگر شخص این شش اصل را در نظر بگیرد و به آنها عمل کند در هنر رزمی کاراته به سرعت پیشرفت می‌کند و به درجه استادی در این هنر رزمی خواهد رسید. این شش اصل اساس هنر رزمی کاراته است.


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تمرین,اصل,,ساعت11:31توسط گورکانی | |

گیچین فوناكوشی برای كاراته 20 قانون ابداع كرد كه فلسفه شوتوكان در آن نهفته است. به عقیده فوناكوشی هدف و مقصود كاراته تنها در پیروزی و مغلوب كردن نهفته نیست بلكه در به كامل رسانیدن شخصیت كاراته‌كاران است.

این 20 قانون به ترتیب عبارتند از :

1-     كاراته تنها آموزش در دوجو نیست و فراتر از آن است.

2-     فراموش نكنید كاراته با ری (خم شدن برای ادای احترام) شروع و خاتمه می‌یابد.

3-     در كاراته هرگز اول حمله نكنید.

4-     كسی كه كاراته تمرین می‌كند باید جانب عدالت و انصاف را رعایت كند.


ادامه مطلب

+نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,قانون,فوناكوشی,ساعت15:53توسط گورکانی | |

تعادل انسان و کاربرد آن در رشته های رزمی

 

آنچه که مدتهاست سعی می کنند برتری و تکامل انسان را بر آن بنا نهند، در واقع دقيقاً همان نقاط ضعف و عدم تکامل اوست. متاسفانه همواره نيز سعی گرديده است تا با تخريب و سخيف خواندن نظرات دانشمندانی که با دلايل علمی بويژه در علوم پايه و علوم پزشکی تلاش داشته اند اين نقاط ضعف بسيار فاحش را به ما بنمايانند، انسانها را از شناخت واقعیات خود دور سازند.

در زمينه رشته های ورزشی بويژه رشته های رزمی آنچه دانستن اين نکات را مهمتر ميسازد، لزوم داشتن دانش از اين محدوديتها در سه جنبه مهم از اين رشته ها است:


ادامه مطلب

+نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تعادل,هنر های رزمی,ساعت14:56توسط گورکانی | |

شوتوكان كاراته

 در هنگام تقویت سرعت در اجرای تکنیک‌های خود، نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,سرعت,تکنیک,ساعت11:3توسط گورکانی | |

سلام

قوانین جدید داوری رو میتونید در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب

+نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب::شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,قوانین جدید داوری,ساعت10:0توسط گورکانی | |

کیهون :

دراستقرار فودوداچی گدان بارای .

 

چودان اوی زوکی

جون زوکی – سانبون زوکی .جودان-چودان (زنکوتسوداچی ) چودان

 

شومن جیونا گاما ئه .

 


ادامه مطلب

کیهون :

حیو نا گامائه :

کی زامی زوکی – مای گری  - جون زوکی

آگه اوکه – مواشی گری – اوراکن – جون زوکی

 

دراستقرار فودوداچی :

چودان زوکی

جوزوکی سانبون :جودان – چودان( زنکوتسوداچی ) چودان

 

 


ادامه مطلب

در استقرار زنکوتسو داچی گدان بارای :

 

سا نبا ن زوکی

آگه اوکه – کدان بارای – گیاکوزوکی

 گیا کوزوکی -  سا نبا ن زوکی

سوتو اوده اوکه – امپی – اوراکن – گیاکوزوکی

اوچی اوده اوکه – کی زامی زوکی - مای گری  – گیاکوزوکی

سوتو شوتو اوچی 

مای گری .رن گری

مواشی گری .رن گری

ما ی گری .مواشی گری - کیاکوزوی - گدان بارای

ما ی گر ی .یو کو گری – گیا کوزوکی – کدان بارای

اوشیرو گری – اوراکن - گیاکوزوکی

 

در استقرار کیبا داچی:

 


ادامه مطلب

در استقرار زنکوتسو داچی گدان بارای :

 

سا نبا ن زوکی (جودان – چودان ) اوی زوکی

چودان گیا کوزوکی

سوتو اوده اوکه – امپی – اوراکن – گیاکوزوکی

اوچی اوده اوکه – مای گری – گدان بارای – گیاکوزوکی

اگه اوکه – اوراکن – گدان بارای – گیاکوزوکی

کی زامی -  مای گری -  مواشی گری

گدان بارای – مای گری – اوی زوکی

سوتو شوتو اوچی – گیاکوزوکی

هایتو اوچی – گیاکوزوکی

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,قهوه ای,ساعت11:48توسط گورکانی | |

کیهون

در استقرار زنکوتسو داچی گدان بارای:

چودان اوی زوکی

جودان آگه اوکه

چودان سوتو اوده اوکه

 جودان اوچی اوده اوکه

مای گری

 در استقرار کوکوتسو داچی:

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,زرد,ساعت11:46توسط گورکانی | |

 

دراستقرار زنکوتسوداچی گدان بارای:

سانبان زوکی

  کیاکوزوکی ( سانبون زوکی)

جودان اگه اوکه- اوراکن  - گیاکوزوکی

چودان سوتواوده اوکه – امپی – اوراکن - گیاکوزوکی

چودان اوچی اوده اوکه – کی زامی زوکی – کیاکوزوکی

شوتو اوکه (کوکوتسو داچی ) کی زاوی گری ناکیته

سوتو شوتو اوچی

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,بنفش,ساعت11:44توسط گورکانی | |

دراستقرار زنکوتسوداچی گدان بارای:

چودان اوی زوکی

چودان کیاکوزوکی

سانبان زوکی

جودان اگه اوکه- اوراکن  - گیاکوزوکی

چودان سوتواوده اوکه – امپی – اوراکن

چودان اوچی اوده اوکه – کی زامی زوکی – کیاکوزوکی

شوتو اوکه (کوکوتسو داچی ) کی زاوی گری ناکیته

سوتو شوتو اوچی

گدان بارای - کیاکوزوکی

اجرای تکنیکهای پا در استقرارزنکوتسو داچی کامائه : 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,ابی,ساعت11:42توسط گورکانی | |

دراستقرار زنکوتسوداچی گدان بارای:

چودان اوی زوکی

چودان کیاکوزوکی

جودان اگه اوکه-گیاکوزوکی

چودان سوتواوده اوکه –کیاکو زوکی

چودان اوچی اوده اوکه –کیاکوزوکی

در استقرارکوکوتسو داچی :

شوتواوکه

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,نارنجی,ساعت11:41توسط گورکانی | |

دراستقرار زنکوتسوداچی گدان بارای:

چودان اوی زوکی

سا نبا ن زوکی

 کیاکوزوکی (سانبون زوکی )

جودان اگه اوکه-گیاکوزوکی

چودان سوتواوده اوکه –کیزامی زوکی

چودان سوتو اوده اوکه -امپی

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,سبز,ساعت11:40توسط گورکانی | |

 

 

 

طریقه پوشیدن لباس وکمربند: کی کاراته

طریقه احترام گذاشتن: ری

معرفی سبک آموزشی: شوتوکان کاراته دوبین المللی

چگونگی ورود وخروج به محل تمرین:دوجو

معلم کاراته: سن سی

 

 

هنرجوی کاراته: کاراته کا

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,تکنیکها ومراحل اموزش ,کمربند,سفید,ساعت11:36توسط گورکانی | |

 سعی شده تا در این مجموعه تمامی تکنیک های دست در کاراته معرفی شود

جهت دریافت این مجموعه با شماره تلفن 09367011318 تماس حاصل فرمایید

 

 

1-سیکن چوکو زوکی

 

2-سیکن اوی زوکی (آیومی زوکی)

 

3-سیکن گیاکو زوکی

 

4-رن زوکی

 

5-سانبون زوکی

 

6-آگه زوکی

 

7-آگه زوکی آیومی

 

8-تیشو زوکی هیرا

 

9- تیشو زوکی تاته

 

10- تیشو زوکی اورا

 

11-هیراکن زوکی هیرا

 

12- هیراکن زوکی تاته

 

13- هیراکن زوکی اورا

 

14-تاته زوکی

 

15-شی تا زوکی

 

16-اورا زوکی

 

17-شی کی زوکی

 

18-کیکوکن زوکی

 

19-فوری اوچی

 

20-شوتو فوری اوچی(آیتو فوری اوچی)

 

21-تتسو اوچی اوچی

 

22-تتسو یوکو اوچی

 

23-تتسو مواشی اوچی (تتسو سوتو اوچی)

 

24-آتوشی تتسویی

 

25-کن تتسویی

 

26-اوراکن اوچی

 

27-اوراکن یوکو اوچی

 

28-اورا اوچی

 

29-شوتو اوچی اوچی

 

30-شوتو مواشی اوچی (شوتو سوتو اوچی)

 

31-شوتو یوکو اوچی

 

32-جودان انپی (مای هی جی آته

 

33-چودان مواشی انپی (مواشی هی جی آته)

 

34-یوکو انپی (یوکو هی جی آته)

 

35-آتوشی انپی (آتوشی هی جی آته)

 

36-اوشیرو انپی(اوشیرو هی جی آته)

37-شیهان نوکیته (یوهان نوکیته)

 هیرا

 

38- شیهان نوکیته (یوهان نوکیته) تاته

 

39- شیهان نوکیته (یوهان نوکیته) اورا

 

40-نیهان نوکیته

 

41-ایپون نوکیته

 

42-هیتسو شایوبی ایپون کت زوکی

 

43-ناکایوبی ایپون کت زوکی

 

44-هیشو اوچی

 

45-آیتو اوچی

 

46-توهو اوچی

 

47-سی ریو تو

 

48-موروتو زوکی

 

49-یاما زوکی

 

50-کن بن زوکی

 

51-آواسه زوکی

 

52-مواشی زوکی

 

53-هیکو زوکی

54-کوکن اوچی

 

 

+نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,آموزش,كاتا,ساعت10:12توسط گورکانی | |

سعی شده تا در این مجموعه تمامی تکنیک های دست در کاراته معرفی شود

جهت دریافت این مجموعه با شماره تلفن 09367011318 تماس حاصل فرمایید

 

 

 

1-سیکن چوکو زوکی

 

 

 

2-سیکن اوی زوکی (آیومی زوکی)

 

 

 

3-سیکن گیاکو زوکی

 

 

 

4-رن زوکی

 

 

 

5-سانبون زوکی

 

 

 

6-آگه زوکی

 

 

 

7-آگه زوکی آیومی

 

 

 

8-تیشو زوکی هیرا

 

 

 

9- تیشو زوکی تاته

 

 

 

10- تیشو زوکی اورا

 

 

 

11-هیراکن زوکی هیرا

 

 

 

12- هیراکن زوکی تاته

 

 

 

13- هیراکن زوکی اورا

 

 

 

14-تاته زوکی

 

 

 

15-شی تا زوکی

 

 

 

16-اورا زوکی

 

 

 

17-شی کی زوکی

 

 

 

18-کیکوکن زوکی

 

 

 

19-فوری اوچی

 

 

 

20-شوتو فوری اوچی(آیتو فوری اوچی)

 

 

 

21-تتسو اوچی اوچی

 

 

 

22-تتسو یوکو اوچی

 

 

 

23-تتسو مواشی اوچی (تتسو سوتو اوچی)

 

 

 

24-آتوشی تتسویی

 

 

 

25-کن تتسویی

 

 

 

26-اوراکن اوچی

 

 

 

27-اوراکن یوکو اوچی

 

 

 

28-اورا اوچی

 

 

 

29-شوتو اوچی اوچی

 

 

 

30-شوتو مواشی اوچی (شوتو سوتو اوچی)

 

 

 

31-شوتو یوکو اوچی

 

 

 

32-جودان انپی (مای هی جی آته

 

 

 

33-چودان مواشی انپی (مواشی هی جی آته)

 

 

 

34-یوکو انپی (یوکو هی جی آته)

 

 

 

35-آتوشی انپی (آتوشی هی جی آته)

 

 

 

36-اوشیرو انپی(اوشیرو هی جی آته)

 

 

 

37-شیهان نوکیته(یوهان نوکیته)هیرا

 

 

 

38- شیهان نوکیته (یوهان نوکیته) تاته

 

 

 

39- شیهان نوکیته (یوهان نوکیته) اورا

 

 

 

40-نیهان نوکیته

 

 

 

41-ایپون نوکیته

 

 

 

42-هیتسو شایوبی ایپون کت زوکی

 

 

 

43-ناکایوبی ایپون کت زوکی

 

 

 

44-هیشو اوچی

 

 

 

45-آیتو اوچی

 

 

 

46-توهو اوچی

 

 

 

47-سی ریو تو

 

 

 

48-موروتو زوکی

 

 

 

49-یاما زوکی

 

 

 

50-کن بن زوکی

 

 

 

51-آواسه زوکی

 

 

 

52-مواشی زوکی

 

 

 

53-هیکو زوکی

 

 

 

54-کوکن اوچی

 

 

 


 

 

+نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,آموزش,كاتا,ساعت10:4توسط گورکانی | |

ضربه يكوگري يكي از ضربات زيبا و مورد علاقه رزمي كاران حرفه اي مي باشد.

براي زدن اين ضربه لازم است كه هنرجو از بدني منعطف و پاهايي با سرعت بالا بهره مند باشد و در هنگام زدن ضربه به علت انتقال شديد قدرت از تمركز كافي برخوردار باشد.

 

اين ضربه به دو صورت مختلف زده ميشود  : 1) به سمت مقابل       2) به سمت پهلو 


ادامه مطلب

+نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,کیهون,یکوگری,کیکومه,که اگه,ساعت17:27توسط گورکانی | |

دستکش کاراته

 
 
 
این دستگش از فوم مخصوص درست شده و محافظ
انگشت شست می باشد .
 
 
روپایی برای گرفتن ضربه ای که با پا زده می شود.
 
 

ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,لوازم کاراته,وسایل کاراته,ساعت15:27توسط گورکانی | |

آموزش دفاع  خلع سلاح نشدن

در این کلیب یکی از اساتید به ما ومخصوصا نیروهای شریف انتظامی چگونگی فرار از خلع سلاح شدن را می آموزد

برای دانلود به ادامه مطلب برید

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,آموزش,آموزش دفاع خلع سلاح نشدن,ساعت16:57توسط گورکانی | |

آموزش تکنیکهای دفاعی

در این کلیب زیبا با چند تکنیک دفاعی ساده ولی بسیار کاربردی آشنا میشویم .

برای دانلود به ادامه مطلب برید


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,آموزش,آموزش تکنیکهای دفاعی,ساعت17:0توسط گورکانی | |

آموزش دفاع بروسلی 2

 

دراین كليپ به درخواست شما عزیزان مبارزه به سبک بروسلی قرار داده شده است

برای دانلود به ادامه مطلب برید


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,آموزش,دفاع بروسلی,بروس لی,ساعت16:55توسط گورکانی | |

دفاع چاقو

در این کلیب آموزشی استاد افجه هزاری طریقه دفاع و استفاده از چاقو را در برابر مهاجمان مسلح و خلع سلاح کردن آنها واستفاده از برشهای خطرناک را کاملا آموزش میدهد.

برای دانلود به ادامه مطلب برید


 


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب::شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,دفاع,چاقو,دفاع چاقو,ساعت8:34توسط گورکانی | |

در اين كليب يكي از صحنهاي بسيار زيبا از مبارزه را گليچين كرده ايم

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب برید


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب::شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,مبارزي در باد,ساعت10:45توسط گورکانی | |

 

دراین کلیب یکی از اساتید هنرهای رزمی نیروی خاص را در مبارزه به نمایش میگذارد .

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب برید

 

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب::شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,دنیروی درونی خاص,ساعت10:33توسط گورکانی | |

نقاط هقتگانه نيرو در بدن

+نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب::شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,نقاط هقتگانه نيرو در بدن,ساعت17:30توسط گورکانی | |